دستور غذا
چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


دستور غذا

دستور غذا 

همه دستورها

فصل برگر است! وقت آن است که منقل و اجاق گاز چدنی را بشکنید ، اگر همان چیزی است که همبرگر خود را در آن درست می کنید ، و همبرگر خود را روشن کنید. اگر مشغول تهیه همبرگر هستید امیدوارم فرصتی برای ساخت یک Juicy Lucy داشته باشید.

من اولین بار در مورد بدنام Juicy Lucy دو سال پیش شنیدم. من برای یک سفر سریع عازم مینیاپولیس شدم و قبل از اینکه پرواز کنم ، مایک جستجوی سریعی در مورد غذاهای معروف مینیاپولیس انجام داد. چیزی که بارها و بارها مطرح شد یک لوسی آبدار بود.

به گفته لور ، Juicy Lucys (لوسی؟) در دهه 50 در شهر و در دو میله مختلف به طور مستقل از یکدیگر اختراع شد. من فکر می کنم نوعی رقابت Juicy Lucy بین این دو وجود دارد ، اما بدون در نظر گرفتن ، هر دو به جای اینکه در بالای پنیر باشد ، یک برگر درست می کنند که پنیر در آن قرار دارد. پنیر همه چیز را آبدارتر می کند ، بنابراین آبدار لوسی.

البته بعد از اینکه مایک Juicy Lucys را کشف کرد ، من واقعاً هیجان زده شدم. منظورم ، همبرگر با پنیر داخل پاتی است؟ من فقط می توانستم تصور کنم که چقدر آب و هوا و پنیر دوستانه به نظر می رسند. ما یک دسته از فیلم های YouTube را روی آنها تماشا کردیم - یکی از عجیب ترین مواردی که ریچارد بلیس در ساخت لوسی آبدار در جایی که حتی پنیر ذوب نشده بود ، عجیب ترین بود. این باعث شد ما از یک سوراخ یوتیوب ریچارد بلیس پایین بیاییم. آیا می دانید او طرفداران خود را "Blaisians ؟!" دچار .

به هر حال ، مهمترین قسمت Juicy Lucy هسته پنیر مذاب است. برای بدست آوردن این مسئله ، باید همبرگر خود را روی اجاق گاز بپزید تا آن پوسته نرم و خوب بدست آورید ، سپس آن را در فر به پایان برسانید تا پنیر ملای اضافی شود. فکر می کنم مقدار کمی پنیر در پنیر خود قرار داده ام زیرا پنیر شروع به کمی ریز کردن می کند. شکایتی ندارم زیرا در نهایت پتی با پوسته پنیر و پنیر پوسته پوسته ترد همیشه چیز خوبی است.

همبرگرت مبارک! امیدوارم که به زودی Juicy Lucys دریافت کنید.

PS - من هرگز فرصتی پیدا نکردم تا Juice Lucy را در مینیاپولیس امتحان کنم. آیا تابحال یکی داشته اید؟ باید روزی برگردیم!

Juicy Lucy یک چیزبرگر است که در آن پنیر به جای ذوب شدن در داخل پاتی است! Juice Lucys دارای یک هسته پنیر ذوب شده و ذوب شده است. آنها در مینیاپولیس اختراع شده اند ، اما جای بحث دارد که چه کسی ابتدا آنها را اختراع کرده است. دو میله غواصی وجود دارد که ادعا می شود مخترع اصلی Juicy Lucys است: نوار Matt و 5-8 Club. Juice Lucys خوشمزه است ، به خصوص اگر پنیر ذوب شده را دوست دارید.

گوشت چرخ كرده. از یک گوشت گاو خوب استفاده کنید - اگر می توانید سراغ چمن های تغذیه شده با مواد طبیعی بروید. هرچه کیفیت گوشت گاو بهتر باشد ، طعم برگر شما بهتر خواهد بود

پنیر. می توانید از هر نوع پنیر ملتی که می خواهید استفاده کنید. من با چدار رفتم چون عاشق عطر و طعم آن هستم ، اما به طور سنتی آن را با پنیر آمریکایی برای ذوب مذاب خامه ای ، فوق العاده صاف و مایع درست می کنند.

چاشنی ها من آن را با نمک و فلفل تازه آسیاب شده ساده نگه داشتم ، اما شما همچنین می توانید پته همبرگر خود را با پودر سیر ، پودر پیاز ، کمی فلفل قرمز و یک عدد فلفل دلمه ای میل کنید.

نان برگر. من نان های همبرگر فوق العاده اسکواش را دوست دارم و آنها را که با کره تست شده دوست دارم. اگر من نان بخرم ، سراغ یک نان از نوع brioche یا یک نان سیب زمینی می رویم . البته شما می توانید همه کارها را انجام دهید و نان های خود را نیز بسازید.

سس برگر. باز هم ، ما آن را با کلاسیک ها ساده نگه داشتیم: مایو ، سس گوجه فرنگی ، و خردل. همچنین می توانید سراغ سس همبرگر jalapeño یا سس کپی Shake Shack  یا کپی In-N-Out spread بروید

روکش های برگر. اینها کاملاً به خود شما بستگی دارد! من هرگز به کاهو یا گوجه فرنگی روی همبرگر نه می گویم و مایک یک ترشی خوب را دوست دارد. همچنین می توانید مقداری پیاز ، خام یا کاراملی انجام دهید. آسمان حد است.

چه نوع پنیری برای یک آبدار لوسی استفاده کنم؟

شما باید از پنیری که دوست دارید استفاده کنید! اگر می خواهید همان کاری را انجام دهید که مردم مینه سوتا انجام می دهند ، از پنیر آمریکایی استفاده کنید - این پنیر پنیر ملس است. همچنین می توانید از چدار ، جک فلفل ، پنیر آبی ، موزارلا ، فونتینا ، گرویر ، پروولون یا حتی مینی بری استفاده کنید!

آبدار لوسی کبابی یا تابه ای سرخ شده؟

شما می توانید Juicy Lucy خود را کبابی یا تفت دهید. ما هر دو کار را انجام داده ایم و معمولاً من ماهی تابه را ترجیح می دهم زیرا پوسته ای را که بدست می آورم دوست دارم.

چگونه یک لوسی آبدار درست کنیم

پته ها را درست کنید. تکه های همبرگر خود را با ALL پنیر پر کنید.

شیرینی پزی را بپزید. هر طور که دوست دارید همبرگرهای خود را بپزید ، ما ترجیح می دهیم تابه سرخ شده اما شما می توانید آنها را نیز کباب کنید. در حالی که نان های نان را نان تست می کنید بگذارید پت ها استراحت کنند.

نانها را نان تست کنید. نان های کره ای تست شده برای تهیه یک همبرگر خوب ضروری هستند.

جمع کنید چاشنی های مورد علاقه خود را پخش کنید ، Juty Lucy patty را روی آن قرار دهید و روی آن را با مواد برگر انتخابی و بالای برگر قرار دهید. لذت ببرید اما مراقب باشید ، پنیر گرم است!

چگونه پنیر را در مرکز یک آبدار لوسی قرار دهیم

ممکن است هسته مذاب رازآلود به نظر برسد ، اما قرار دادن پنیر در وسط یک تکه برگر بسیار آسان است.

فرم. بخشی از گوشت گاو چرخ شده را برداشته و سپس آن را به 2 پات تقسیم کنید ، یکی کمی کوچکتر از دیگری. آنها را کمی بزرگتر از دیگری با کمی فرورفتگی در وسط قرار دهید.

پر کنید یک دسته پنیر در وسط فرورفتن پاتی که کمی بزرگتر است قرار دهید و سپس آن را با پاتی کمی کوچکتر روی آن قرار دهید.

مهر. پنتی ها را بسته و پنیر را ببندید. انجام شده!

چاک گوشت گاو 1/4 پوند ترجیح داده می شود

1/4 فنجان پنیر خرد شده پنیر چدار ترجیح داده می شود

نمک و فلفل تازه آسیاب شده

1 نان برگر یادداشت ها را ببینید

1 برگ کاهو برگ سبز پاره

گوجه فرنگی 1 برش

در صورت تمایل خیارشور

در صورت تمایل چاشنی ها

دستورالعمل ها

گوشت گاو را تقریباً به 3/1 و 2/3 قسمت تقسیم کنید. قسمت 2/3 را به شکل برگر شکل دهید و یک فرورفتگی در وسط قرار دهید. سعی کنید همبرگر کمی بزرگتر از نان شما باشد زیرا هنگام پخت و پز کوچک می شود. پنیر را در وسط پارچه بزرگتر قرار دهید.

پنیر درون یک لوسی آبدار | 

روی آن را گوشت گاو باقیمانده قرار داده و به صورت فلفل به شکل یک برگر پاتی شکل درآورید. هر دو طرف را با نمک و فلفل مزه دار کنید.

دستور العمل آبدار لوسی | 

یک ظرف چدنی را روی سطح متوسط ​​تا زیاد گرم کنید. نان های خود را کره و نان تست کنید ، سپس کنار بگذارید.

نان تست همبرگر | 

همبرگر را اضافه کنید ، و از هر طرف 3-4 دقیقه سرخ کنید ، تا زمانی که ذوب شود و پوسته شروع شود.

چگونه یک لوسی آبدار درست کنیم |  

سس گوجه فرنگی ، مایو و خردل را به دلخواه روی نان پایین پخش کنید. روی آن را با همبرگر ، کاهو ، گوجه فرنگی و نان رویی بریزید. بلافاصله لذت ببرید!

آبدار لوسی | 

یادداشت

نان های همبرگر یکی از مهمترین و مهمترین مواردی است که در میان برگرها نادیده گرفته می شود. ما هر بار رول سیب زمینی مارتین را ترجیح می دهیم.

تغذیه تخمینی

ارزش غذایی

آبدار لوسی

مبلغ هر وعده

کالری 582کالری از چربی 236

٪ ارزش روزانه*

26.2 گرم چربی40٪

چربی اشباع شده 9.5 گرم59٪

کلسترول 135 میلی گرم45٪

سدیم 703 میلی گرم31٪

پتاسیم 662 میلی گرم19٪

کربوهیدرات ها 36.3 گرم12٪

فیبر 3.9 گرم16٪

شکر 10.7 گرم12٪

پروتئین 51.8 گرم104٪

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم 2000 کالری است.

راحتی بیشتر

دستور تهیه نان ابر | 

دستور تهیه نان ابر: طرز تهیه آن نان ویروسی تیک توک

شما سه ماده با نان ابری کاملاً نرم و لطیف TikTok فاصله دارید!

پنکیک ژاپنی |  

پنکیک ژاپنی

پنکیک کرکی ژاپنی می خواهید اما نمی توانید به توکیو پرواز کنید؟ این دستور برای شما مناسب است!

دستور العمل Birria Tacos

با راهنمای نهایی ما در مورد بهترین تاکوهای خانگی تا به امروز ، شب تاکو بعدی خود را افزایش دهید. 

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و #iamafoodblog را برچسب گذاری کنید . اگر می خواهید بدون گذاشتن نظر رتبه بندی کنید ، می توانید این کار را با کلیک کردن روی ستاره های زیر نام دستورالعمل انجام دهید.

ممنون که مثل همیشه خوندید!

سلام ، خوشحالیم که اینجا هستید!

من یک وبلاگ غذا هستم ، یک وبلاگ غذایی برنده جایزه است که از سال 2010 وجود دارد و شامل صدها دستور العمل مدرن ، آسان ، سرگرم کننده و لذیذ از آسیا و جهانی است که لذت آشپزی در خانه را جشن می گیرند. نکات و ترفندهای ما باعث می شود در کمترین زمان مانند یک حرفه ای آشپزی کنید. صندلی را بلند کنید و مدتی دور خود را بچسبانید ، بیایید دوست شویم و با هم غذا بخوریم! 

استف و مایک

غذای مدیترانه ای

شاورما

این shawarma مرغ قصد دارد شما را از بین ببرد. ادویه های شربت خانه + مرغ = جادو!

غذای کره ای

راهنمای نهایی BBQ کره ای در خانه

عاشق گوشت هستی؟ آیا گوشت های کبابی دودی اواخر شب را از دست می دهید؟ آیا عاشق غذاخوری عملی هستید که مجبور شوید خودتان آن را انجام دهید؟ BBQ کره ای مناسب شماست.

دستور العمل های کوکی

بهترین Snickerdoodles

لبه های موج دار و تیز ، وسط جویدنی کره قهوه ای قهوه ای ، و یک روکش دلچسب شکر دارچین از این محصولات بهترین غذاهای حلزونی است.

نوشیدنی

بمب های شکلات داغ TikTok

وقتی شیر داغ را روی این بمب های شکلات داغ می ریزید ، آنها ذوب می شوند و با جادو مارشمالو و کاکائوی مخفی شده در آن را آزاد می کنند.

مواد مخفی

کرم تارتار

هر آنچه می خواستید در مورد خامه تارتار بدانید: آیا ارزش آن را دارد؟ موارد استفاده ، تعویض و موارد دیگر.

دستور العمل Birria Tacos

با راهنمای نهایی ما در مورد بهترین تاکوهای خانگی تا به امروز ، شب تاکو بعدی خود را افزایش دهید.

دستور تهیه ماکارونی قارچ 6 ماده ای | 

راهنمای مبتدیان برای عکاسی از غذا

چگونه می توان با هر دوربینی حتی با تلفن هوشمند خود عکسهای غذایی عالی گرفت.

پائلا مخلوط |

دستور پائلا

من در اسپانیا به بیماری paella مبتلا نبودم ، اما اگر هرگز به والنسیا برخورد کنم ، می دانم که paella در لیست غذاهای ضروری من خواهد بود.

کوره ترد عسل پخته شده سیر گزش توفو

اجاق گاز توفو سیر عسل پخته شده ترد

در سال گذشته اتفاق شگفت انگیزی رخ داد: مایک شروع به دوست داشتن توفو کرد. این در حالی بود که ما در توکیو بودیم. توفو یک جانور کاملاً دیگر است. یک جانور خوشمزه و خوشمزه. این یک معامله بزرگ است زیرا من کاملا دوست دارم ...

دستور تهیه رول بهار ویتنامی

من عاشق غذاهای دستی هستم. چه چیزی بهتر از این است که چیزی را در دست بگیرید و بخورید؟ این نهایت در مینیمالیسم است. بدون ظروف ، بدون برش - فقط چنگ بزنید و بخورید. من یک لیست طولانی از دستی های مورد علاقه دارم ، ...

دستور غذاهای محبوب

نان

دستور تهیه نان ابر: طرز تهیه آن نان ویروسی تیک توک

شما سه ماده با نان ابری کاملاً نرم و لطیف TikTok فاصله دارید!

غذای ژاپنی

پنکیک ژاپنی

پنکیک کرکی ژاپنی می خواهید اما نمی توانید به توکیو پرواز کنید؟ این دستور برای شما مناسب است!

آسان

دستور العمل Birria Tacos

با راهنمای نهایی ما در مورد بهترین تاکوهای خانگی تا به امروز ، شب تاکو بعدی خود را افزایش دهید.

نوشیدنی

دستور تهیه قهوه دالگونا

سه ماده سازنده ، انبار شربت دوستانه برای داشتن یک عکس قهوه ایده آل ، هنگامی که نمی توانید به یک کافه زیبا بروید.

پخت

نان آووکادو: مانند نان موز ، اما همراه با آووکادو

اوه خیلی وقت پیش ، وقتی که من هنوز دبیرستان بودم ، مادرم یک روز از کار به خانه آمد و یک دستورالعمل نان موز را که توسط دست نوشته شده بود کپی کرد. من تحت تأثیر قرار نگرفتم ، اما او ادعا کرد که این



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : شنبه 17 آبان 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.